S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Lotta - 28 november 2010 10:37

Igår kväll när jag satt i soffan och tittade på "Så mycket bättre" hörde jag plötsligt hur någon jamade högt borta vid sovrummen. Jag har ju några katter som gärna "pratar" men när jag tittar mig omkring så ser jag att Elliot, Georgia, Clara och Cassis ligger bredvid mig och eftersom Alice inte är en som jamar högt så är jag snabbt uppe på benen och ser henne sitta vid sovrumsdörren och tittar på mig...det var alltså hon som jamade.


Jag går då och lägger mig i sängen med henne och fortsätter att titta på tv:n i sovrummet. När jag ligger bredvid Alice så ser jag hur det sparkar för fullt och med tanke på att hennes mage har varit så lugn hela tiden så misstänker jag att kattungarna lägger sig till rätta inför förlossningen. Har inte sovit så mycket i natt utan jag har haft koll på henne ifall det skulle sätta igång. Ännu är det lugnt men jag hoppas att förlossningen startar under dagen eller allra helst imorgon som är beräknad förlossningsdag.



Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards