S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Lotta - 13 november 2010 09:34

Den 18 oktober beställde och betalade jag en valphage hos "Hundskafferiet" vilket jag berättade om här på bloggen. Det står på deras hemsida att varorna skickas inom 1-2 dagar så när jag inte fått min hage den 27 okt och inte heller hört något från företaget så mejlade jag och frågade varför. Fick till svar att den var slutsåld men att de skulle få den nästa dag och då skicka den med vändande post. Men det kom ingen hage så den 4 nov skrev jag igen och frågade varför, fick då svar att dom försökt att nå mig på telefon flera gånger dagen innan men inte lyckats...vilket är ren lögn då jag var hemma hela dagen och inte hade ett enda missat samtal på displayen. Man sa att mitt paket måste ha kommit bort på vägen och att DHL ska söka efter det. Den 11 nov, alltså i torsdag tröttnade jag och skrev att jag ville ha pengarna tillbaka och lämnade mitt kontonr i mejlet och skrev att om dom varit serviceinriktade så skulle de skickat en ny valphage direkt och låtit DHL returnera den som var på villovägar...vilket jag betvivlar är sant.

Fick svar att enligt DHL skulle hagen vara levererad till mig i torsdags...vilket inte stämmer, men om jag skickade mitt kontonr så skulle jag få pengarna tillbaka...kan personen inte läsa då hon svarat på mejlet där jag redan skrivit mitt kontonr???


Så igår kväll fick jag insatt 800 kr....jag har betalat in 818 kr så inte ens summan stämmer. Skrev ett nytt mejl om att summan var fel men jag har inte fått något svar ännu och jag tror inte att jag får det heller.


Det här företaget har inte hört av sig till mig förrän jag har skickat mejl och frågat vad som hänt, är man rädd om sitt företag & kunder så hör man av sig när något går fel.


Är så besviken och arg   

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards