S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Omplacering / Nytt hem sökes

Av Lotta - 6 december 2010 20:14

S*Clarellis Mozart söker ett nytt kärleksfullt hem då han tyvärr inte kan bo kvar hos sin nuvarande ägare av personliga skäl. Han är en kastrerad cremefärgad vacker hane född år 2007. Hör av er till mig om ni är intresserade så förmedlar jag kontakt.


Här kommer några bilder på Mozart...


  

  

  

 
 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

6 december 2010 22:11

Hur snygg är inte han!! ♥♥♥ Sista bilden är ju helt underbar, där han ligger och kramar sitt gosedjur. ♥ *kram*

http://www.deltassibiriskakatter.blogg.se

 
Sandra

Sandra

7 december 2010 15:32

Hoppas Mozart hittar ett nytt hem! Han är jättefin och väldigt lika Stravve! Önskar att han kunde få flytta hit till brorsan men det var lite svårövertalat här hemma....

http://www.stravveallan.blogspot.com

 
Ingen bild

Jeanette Sundstr

17 december 2010 02:08

Hejsan !
Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig, men länken för mail går bara genom outlook och jag tycks inte hitta din mail någon annan stans här på sidan. Jag kanske är blind ? :).... men oavsett så skulle jag hemskt gärna vilja prata lite om Mozart och så. Hör av dig på zcrollan@gmail.com // Mvh Jeanette

 
Ingen bild

katarina

27 december 2010 22:13

Hej jag är jätteintresserad av att komma i kontakt med någon som är intresserad av en fodervärd. Jag vill skaffa katt och har själv haft en birma tills min son föddes, han är tyvärr allergisk så mina föräldrar fick ta hand om den. De hade dessutom hans bror hos sig sedan tidigare. Jag har alltid velat ha en katt men har inte kunnat skaffa pga allergin som min son har. Nu har jag hört från många håll att en Sibirisk katt kan vara ett allternativ för mig och min son. Jag vill därför gärna komma i kontakt med någon som vill ha en fodervärd och som senare kan överlåta katten till mig om allt fungerar som det ska. Hör gärna av dig till mig om du är intresserad eller om du känner till någon som behöver en fodervärd. Älskar verkligen katter och min högsta önskan är att få ha en liten gosig kisse hemma hos mig! mvh Katarina

 
Ingen bild

katarina

27 december 2010 22:14

Glömde skriva en mailadress om du vill få tag i mig!
lackalina66@gmail.com
mvh Katarina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards