S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under februari 2011

Av Lotta - 4 februari 2011 09:51

Vilket uppvaknande jag fick i morse när vår lilla stjärna hoppade och for omkring i sängen...hon var på ett riktigt bushumör. När man får en sådan väckning är man glad över att det bara är en kattunge och inte 5-6 stycken   


Jag och katterna önskar er alla en riktigt trevlig helg!


Så här såg det ut en stund efter att jag kommit ur sängen...då var Estelle inte särskilt pigg längre...


  

Av Lotta - 3 februari 2011 11:01

Jag har fortfarande problem med maten efter operationen så jag äter skonsam kost. Igår kokade jag fisk och som vanligt hade jag ganska snart alla katterna jamande runt benen...det måste dofta underbart för katter. Alla fick förstås sin egna tallrik med fisk...vilken lycka och även Estelle smaskade glatt i sig.  


Bjuder er på några Estelle bilder...


   

   

    

Av Lotta - 2 februari 2011 11:34

Tog en bild på vår lilla stjärna här hemma...


  

Av Lotta - 2 februari 2011 09:57

Det är bara början av februari men jag tror att katterna redan fått vårkänslor för det spritter i kroppen och dom busar runt. Både Elliot och Cassis jamar fast de är kastrater...hoppas att även Georgia känner av ljuset och börjar löpa snart.


När solen skiner så blir hela lägenheten underbart ljus...och tyvärr ser man hur skitiga fönstrerna är.


Cassis som njuter av solen...


  

Av Lotta - 1 februari 2011 10:17

Idag är Estelle 9 veckor och hon väger 1162 gram


  

  

  

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards