S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Lotta - 1 december 2011 13:40

Igår fick jag pengar från Agria men det var bara ersättning för hennes operation och jag har ju även begärt för förlorad avelsförmåga då hon bara fått 2 kullar. Ringde till Agria och knappade in mitt personnummer och fick höra av en automatisk röst att ärendet gällande en katt var avslutat. Till slut fick jag tala med en person som sa att jag inte kunde få för förlorad avelsförmåga då hon haft 3 kullar??? Letade snabbt fram kopiorna  på hennes journal och där står det inget om 3 kullar och jag sa att detta inte alls stämde. Det visade sig att de läst att 3 besiktningar var gjorda men de hade inte tittat på datumen för två besiktningar var gjorda med 25 dagar emellan...jag gör alltid en extra besiktning vid 8 veckor när jag tingar bort till uppfödare så att man inte står där vid 12 veckor och den kanske har något fel. Så nu ska jag få ut pengar för förlorad avelsförmåga så att jag kan köpa en ny hona i framtiden...hon ska bara födas först   

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards