S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Antal kattungar

Av Lotta - 6 november 2010 08:50

Nu har jag vägt Alice igen och hennes viktökning under denna vecka visar enligt den helt ovetenskapliga metoden att det skulle vara fyra kattungar i magen. Själv tycker jag att hon börjar se lite ojämn ut, den högra sidan är lite större precis som om det skulle vara ojämnt antal ungar. Men i slutet av november så vet vi om denna vägmetod stämmer på fyra kattungar.

 
 
Anna-Lena Andersson

Anna-Lena Andersson

6 november 2010 09:19

Låter spännande. Jag ska testa detta på Chunii också.
Kram//Anna-Lena

http://www.millifiore.se

 
Marinettes

Marinettes

6 november 2010 09:34

Så spännande! Amandha var så tjock denna gång så jag hade svårt att tro på det, men det stämde.

http://www.semarinettes.se

 
Lena

Lena

6 november 2010 10:49

Det verkar vara en bra metod.
Det blir väl trevligt med 4 småttingar som
dyker upp hos er snart..

Kramis Lena och sibbarna i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Helene

Helene

6 november 2010 16:54

Hejsan Lotta!
Så ROLIGT att det väntas smått hos dig igen....
Här väntas det troligen smått. Star är på dag 15 idag, om det stämmer, och jag tycker att det är rosa/rött på de flesta spenar. Men jag går efter vad det visar på onsdag. Samma dag som hon fyller 4:a år.
Vägmetoden fungerade ju bra på Star förra året. Så jag håller mig till den jag med.
Hoppas nu att du får jättefina småttingar. Fast vad kan det bli om inte det med Alice som mamma. Hon är bedårande vacker.
Hoppas du får en bra helg

http://www.biscayabigpaw.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

7 november 2010 00:01

4 är en lagom kull tycker jag, man hinner rätt bra med dom små charmtrollen då. Ja, nu är det ju inte så långt kvar... :) *kram*

http://www.deltassibiriskakatter.blogg.se

 
Lena

Lena

7 november 2010 00:50

Hej Lotta ! Vad skoj att höra att det är 4 små missar:))Var rädd om dig kram Lena

http://ljusochryashopen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards