S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Otrolig service

Av Lotta - 14 november 2010 09:35

Igår berättade jag om hur besviken jag var över mitt köp av valp/kattungehage som jag aldrig fick. Jag vill ju så gärna ha en hage och mejlade då till Heidi som nyligen startat Kattfamiljens shop och frågade om hon hade en på lager och berättade vad som hänt genom att skicka en länk om gårdagens inlägg. Hon svarade snabbt att dom hade hagar på lager och för att göra mig glad så kunde dom köra ut hagen till mig samma dag...vilket de inte alls behövde då det var ett annat företag som misskött sig. Men detta ville dom gärna göra så igår kväll ringde det på dörren och där står Heidi & Andreas med min kattungehage och dessutom fick jag helt gratis en stor flaska Anju Beauty som ska motverka tovor då hon läst på min blogg att Elliot ofta får det.


Tack snälla Heidi & Andreas...detta kallar jag otrolig service och jag rekomenderar alla att göra ett besök i deras SHOP

 
 
Ingen bild

Suzan

14 november 2010 10:54

Det kallar jag service :-))
Ska titta på deras shop.
Kram

 
Lena

Lena

14 november 2010 11:52

Men så underbart.
Det är klart att det finns fantastiska människor,
man ska bara ha lyckan att råka på dem också.

Kram Lena och sibbarna från Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Kattfamiljen

Kattfamiljen

14 november 2010 17:18

Härligt att du blev nöjd :-)
Hoppas sprayen funkar lika bra på Elliots päls som Marwins.
Kul att få träffa dig och dina söta katter också.

http://kattfamiljen.se

 
Ingrid N.

Ingrid N.

17 november 2010 16:38

Bra service. Bra reklam. Där kan jag tänka mig att handla.
Ingrid.

http://www.isrosen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards