S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Bolådan godkänd

Av Lotta - 21 november 2010 09:42

Idag är Alice på dag 57 och igår gjorde jag i ordning hennes bolåda, bäddade mysigt med flera lager att ta bort vart efter ungarna föds. Bolådan fick godkänt och hon har legat där sedan dess...fast hon kom upp en stund i min säng under natten som vanligt.


I fredags hade hon gått upp 749 gram men hon ser inte särskilt tjock ut så jag undrar hur många det är, har ju gissat på fyra men jag undrar om det blir så många?

 
 
Anna-Lena Andersson

Anna-Lena Andersson

21 november 2010 10:48

Nu är det nära för dig. Oj så spännande.Det syns knappt på Chunii att hon är dräktig. Men hon har ju ett bra tag kvar. Jag ska följa din blogg med spänning. Hoppas det blir minst fyra stycken.
Lycka till!!
Kramar från Anna-Lena och Sibbarna på Storkågevägen.

http://www.millifiore.se

 
Marinettes

Marinettes

21 november 2010 11:51

Lilla Alicegumman, så mysigt, nu är det bara att vänta. Lycka till!

http://www.semarinettes.se

 
Monica

Monica

21 november 2010 16:50

Vad skönt att få en bolåda godkänd! Här har Bozza flyttat permanent till det trånga kattungehuset. (Kanske skulle hon inte gjort det om det varit fler ungar än en.)

Tänk, det är snart dags för Alice. Nu blir det en spännande tid framöver.

http://www.monicap.se

 
Helene

Helene

22 november 2010 10:19

Så spännande. Nu måste jag ju kolla här varje dag . Håller tummarna för att allt skall gå bra med ungarna och vackra Alice.

http://www.biscayabigpaw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards