S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under januari 2011

Av Lotta - 4 januari 2011 13:42

Idag är Estelle 5 veckor gammal och väger 609 gram.


Har fotat och uppdaterat hemsidan och som vanligt blir det några bilder här på bloggen också.


  

  

  



Av Lotta - 4 januari 2011 09:52

Idag är det hipp hipp hurra för flera födelsedagsbarn   


Först vill jag säga grattis till yngsta sonen A som fyller 18 år idag   


Och sedan fyller vår Alice 3 år...


  


Och grattis till hennes syskon i äppelkullen...


  

Av Lotta - 3 januari 2011 10:45

Jag låg i soffan hela gårdagen totalt däckad, mår lite bättre idag men känner mig fortfarande rätt ynklig så det blir viloläge idag med. När jag låg i soffan igår så lyckades Estelle ta sig upp så hon, Alice & Georgia gjorde mig sällskap. Lillfröken är ganska envis för så fort jag lade ner henne på golvet klättrade hon snabbt upp i soffan igen...problemet är att hon inte vet hur hon ska ta sig ned själv.


  

Av Lotta - 2 januari 2011 10:46

Dags att köpa ett nytt litet klösträd ser jag nu när jag fotade Estelle, det har liksom blivit lite slitet efter mina fem tidigare kullar. Estelle har i allafall upptäckt hur kul det är att klättra allra högst upp så det dröjer nog inte så länge innan hon tar sig upp i soffan när vi sitter där. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund för jag mår inte så bra, har fått feber, är öm i kroppen och är lite darrig & yrslig...hoppas lite vila gör susen.


Estelle i klöstagen...


  

Av Lotta - 1 januari 2011 13:29

Georgia har ännu inte börjat löpa, det är 3 veckor sedan hon fick sista pillret och det brukar ju ta några veckor. Har nu börjat ge henne "dunderkuren" och det ska bli spännande att se om hon börjar löpa som Alice gjorde efter tre dagar...ska väl inte hoppas för mycket.


  

Av Lotta - 1 januari 2011 09:50

Nu ligger Elisabeth & Camillas blogg ute, där kan ni följa deras kattungar som föddes igår, se HÄR

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards