S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Georgia & USA-kullen 2 år

Av Lotta - 22 april 2011 09:16

Hipp hipp hurra för Georgia och hennes syskon idag!


Tänk att det är 2 år sedan USA-kullen föddes, det var en jättebra förlossning och Cassis var så duktig för 6 kattungar föddes i snabb takt den där kvällen. Jag skulle inte behålla någon ur kullen hade jag bestämt och jag hade lovat att Elisabeth & Camilla som har Astrakan skulle få välja först, de valde röda Arizona. Jag blev superförälskad i Georgia men hade lovat mannen att vi bara skulle ha 4 katter hemma. Så när han plötsligt säger att hon är väldigt speciell i sitt utseende och att vi måste nog behålla henne var jag snabb att hålla med. Och det ångrar vi inte för hon är ett riktigt charmtroll...och hon är väldigt speciell...som alla våra katter.


 


USA-kullen...

 

Det har varit mycket med Clara som inte mått bra efter operationen så jag har inte hunnit önska er alla en GLAD PÅSK


                                         

 
 
Marie

Marie

22 april 2011 09:58

Stort grattis till vackra Georgia, vet en som väntar på att du ska komma på besök ;)

Glad Påsk till dig och din familj önskar jag också!

http://www.maollichs.com

 
Lena

Lena

22 april 2011 10:06

Grattis till dina kullar och speciellt till din fina Georgia.
Det är roligt med de här karlarna man har.. Ibland så kan de glimta till och överraska lite som då de plötsligt säger att de kanske vill ha en katt =)..

Hoppas att Clara kryar på sig efter sitt tandläkarbesök och att ni får en riktigt skön påsk!
Kram från Lena och sibbarna i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Elisabeth

Elisabeth

22 april 2011 13:15

Grattis Georgia och alla syskon i USA-kullen
önskar syster Arizona. En extra nospuss till
Clara hoppas att hon mår bättre snart.
En riktigt Glad Påsk önskar vi er.
Kram
Elisabeth

http://jablokos.devote.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

22 april 2011 13:37

Grattis på födelsedagen hela USA-kullen! Hoppas Clara snart mår bättre. Glad påsk! *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Sandra

Sandra

22 april 2011 15:44

Grattis Georgia och alla syskon i USA-kullen!
Glad Påsk till er alla och hoppas att Clara snart mår bättre!

Kram Sandra, Micke, Stravve och Allan

http://stravveallan.blogspot.com

 
Monica

Monica

22 april 2011 19:20

Grattis till Georgia och hennes syskon! Hoppas att Clara mår bättre och en glad, glad påsk önskar jag er.

http://www.monicap.se

 
Marie

Marie

24 april 2011 11:27

Stort grattis i efterskott fina USA-kullen! Hoppas ni fick en toppendag alla :)

Glad Påsk från oss

http://nessis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards