S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Lotta - 22 april 2011 20:05

Georgia har firat sin födelsedag och gjort matte så glad genom att äntligen ha börjat löpa, hon började ropa och fjäska för Elliot på fm...inte lätt för en kastrat. Så imorgon kväll lämnar vi henne hos Lodur och jag hoppas att fröken inte ska vara lika svårtflirtad som sist...håll tummarna. 

Av Lotta - 22 april 2011 09:16

Hipp hipp hurra för Georgia och hennes syskon idag!


Tänk att det är 2 år sedan USA-kullen föddes, det var en jättebra förlossning och Cassis var så duktig för 6 kattungar föddes i snabb takt den där kvällen. Jag skulle inte behålla någon ur kullen hade jag bestämt och jag hade lovat att Elisabeth & Camilla som har Astrakan skulle få välja först, de valde röda Arizona. Jag blev superförälskad i Georgia men hade lovat mannen att vi bara skulle ha 4 katter hemma. Så när han plötsligt säger att hon är väldigt speciell i sitt utseende och att vi måste nog behålla henne var jag snabb att hålla med. Och det ångrar vi inte för hon är ett riktigt charmtroll...och hon är väldigt speciell...som alla våra katter.


 


USA-kullen...

 

Det har varit mycket med Clara som inte mått bra efter operationen så jag har inte hunnit önska er alla en GLAD PÅSK


                                         

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards