S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under maj 2011

Av Lotta - 8 maj 2011 11:23

Nu har jag testat handsprit från Foderbilen och jag kan varmt rekommendera den.


Smidig och tar ingen plats i fickan vid utställningar, torkar fort och dessutom luktar den väldigt fräscht. Har sprejat kattlådorna efter rengöring så inga baskilusker finns kvar.


 

Av Lotta - 7 maj 2011 17:51

Får jag presentera S*Clarellis egen Dr.Jekyll & Mr.Hyde


Georgia gäspar och ser ut som den onde...


 


När hon egentligen är den oskuldsfulla fröken...


 



Av Lotta - 6 maj 2011 10:43

Clara har ju ätit dåligt innan tandoperationen men framför allt efter, så jag vägde henne idag och totalt har hon minskat 6 hg. Efter kastreringen fick hon en liten mage men den är nästan helt borta nu. Jag hoppas att hon kan hålla denna vikt som hon nu har och varken minskar eller ökar i vikt. Clara hon njuter verkligen när man håller på med henne och det finns nog ingen annan som spinner så högt...ibland startar hon bara man pratar med henne. Har idag kammat bort massor med päls och gjort rent i öronen så att hon är fin till helgen.


Jag och Clara önskar er alla en trevlig helg och vi hoppas på mycket värme & massor med sol...


 

Av Lotta - 5 maj 2011 10:11

Dagens fotomodell är Miss Georgia.


Är du här med kameran nu igen, blir det bra så här...

 


Eller denna vinkeln...

 


Nä nu räcker det väl med bilder...

 


Nu får du faktiskt låta mig sova för det är jobbigt att posera framför kameran...

 

Av Lotta - 4 maj 2011 08:27

Leksaken som mina katter fick testa är verkligen poppis, varje dag är det någon katt som leker med den. Men jag misstänker att kattmynta doften håller på att avta så igår sprejade jag lite ny kattmynta på den och genast kom Elliot...


 


Det dröjde inte många sekunder så kom Cassis & Georgia som blir som förbytta av kattmynta...


 

 


Vad har du gjort matte...

 


Åh vad det doftar ljuvligt...

 

Av Lotta - 3 maj 2011 12:53

Nu har katterna fått testa kattgodis från Foderbilen, godiset heter Let's Bite med kycklingsmak. Tyvärr var det ingen höjdare för av mina fem katter var det bara Elliot som smakade. Detta är inget som jag kommer att köpa till katterna fortsättningsvis   


Påsen med Let's Bite...

 


Jag skakar på påsen och ropar på alla katterna som snabbt kommer för att undersöka varsin godisbit...

 


Men efter att ha nosat på godiset går alla iväg utom Elliot som gärna tuggar i sig...

 


Han tycker att det var ganska gott...

 

 


Nu är det slut...

 

Av Lotta - 2 maj 2011 09:20

Jag bytte ut min gamla ryggmärgsstimulator mot den allra senaste modellen i september men fick inte det uppladdningsbara batteriet i magen som man först pratat om. Så igår när jag skulle lägga mig sänkte jag strömmen som vanligt men ser plötsligt en bild som föreställer en doktor med stetoskop på fjärrkontrollen, jag har fått veta att när batteriet tar slut ser man denna bild och ska ringa sjukhuset för en operation...kände att jag inte orkar mer för det har varit så många operationer genom åren och förut har batteriet räckt ca 2år. Men så kom jag på att jag aldrig bytt batteriet i fjärrkontrollen och testade att byta dom och den hemska bilden med doktorn försvann   


Nedräkningen fortsätter och nu är det bara 13 dagar kvar tills jag vet om Georgia är dräktig....nästan så att jag räknar timmarna. 

Av Lotta - 1 maj 2011 09:50

Hoppas att ni alla hade en trevlig valborg, själv tillbringade jag gårdagen i soffan & sängen för min trasiga rygg protesterade mot alla rörelser jag gjorde och det är inte mycket bättre idag.


Dagens bild blir på Elliot...


   

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards