S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Inte som jag tänkt mig

Av Lotta - 11 april 2011 09:19

Denna helg hade jag saker inplanerade hela helgen men det blev inte alls som jag tänkt mig. På lördagen skulle jag hälsa på Sancy från Diamantkullen men där blev dom sjuka så vi får ta det efter påsk istället. Och på söndagen hade jag tänkt åka till Birkas utställning för att få se lite fina sibbar, särskilt Virginia från USAkullen. Men på natten blev jag dålig och jag hade ingen ork att ge mig iväg på morgonen. Så i helgen har jag inte gjort någonting utan njutit av solens värme ute på balkongen tillsammans med katterna.


Så här avslappnat skönt hade Clara det igår kväll, hon ligger och sover på den lilla ryggkudden istället för på fåtöljens stora sits...


 

 
 
Helene

Helene

11 april 2011 10:23

Krya på dig.
Det hade varit roligt att fått träffa dig igen på Utställningen.
Hoppas att du snart får orken att komma på flera utställninger.
Förstår inte att jag missade Sancy. Jag som alltid brukar kolla om någon av dina katter är med.Såg det först när jag kom hem och tittade i utställningskatalogen.

http://www.biscayabigpaw.se

 
Ingen bild

Monica

18 april 2011 10:56

Detta att ligga på ryggkudden o inte sittkudden gillar våra katter med.
Särskilt Skruttan när hon var liten då borrade hon ner nosen mellan kudden o ryggen o sov så gott där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards