S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Lotta - 18 november 2011 17:06

Nu har jag beställt klösmöbeln och jag beställde även en transportbur samt fyra små bollar med kattmynta hos danska ZOOPLUS . Det är otroligt vilken skillnad i pris det är på att handla där om man jämför med Sverige. Klöstornet kostar ca 2.000 kr och buren ca 400 kr i Sverige men jag betalade bara 1079 kr för klöstorn, transportbur samt bollarna på danska Zooplus...min nya favoritaffär där jag även köpte Banana Leaf trädet som jag köpte för några veckor sedan.


Så här såg transportburen ut i stl 60x34x36...


 

Av Lotta - 18 november 2011 10:04

Jag har ett stort klösträd som inte ens är 2 år gammalt och det har redan blivit så slitet, sisalrepen är i småtrådar och det släpper hela tiden från rören längst ner där katterna klöser. Klösträd är ju en förbrukningsvara med fem katter och kattungar så jag funderar på att köpa något mer rejält och hittade en som inte är klädd med sisalrep utan hela möbeln är klädd med en sisalmatta. Den finns i två storlekar 75x36 och 100x45, är det någon som har en sådan och som kan säga om den är bra, gillar katterna den? Jag har ju ett större träd på balkongen och där ligger katterna på dagarna, klösträdet inne klöser dom bara på nu när de fick balkongträd så jag behöver inget stort inne...de ligger istället på skåp & chiffonje när de vill vara högt upp. Om det stora trädet slängs så kan vi faktiskt köpa köksmöbler, efter vår flytt så har vi bara matsalsmöbler (öppen planlösning) och katterna har haft köksdelen för sig själva med träd, fontän & matskålar...folk tycker vi är galna   


                           

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards