S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Lotta - 25 november 2011 10:04

Jag har känt mig så ledsen efter det tråkiga som hände Alice och hennes kattungar i magen men igår fick jag ett glädjande besked med posten. Jag skrev i våras ett privat inlägg som ni kan läsa HÄR och efter två remisser, samtal och brev har jag nu beviljats neurologisk rehabilitering, 25 dagar i dagvård. Jag ville helst ha rehab en kortare tid men dygnet runt för jag vet inte riktigt om resorna fram & tillbaka blir för jobbiga så att jag inte kan tillgodo göra mig rehabiliteringen ordentligt. Men jag är så glad över att jag äntligen, 10 år efter skadan och min sjukdomsdebut ska få denna hjälp. Har fått en lista med olika rehab-enheter att välja på och jag har redan skickat mejl till några för att höra hur deras rehab skulle se ut för mig med min sjukdom & skada, två har redan svarat och erbjudit mig att komma på studiebesök. Det är viktigt att de har kunskap om min sjukdom, en som svarade skrev att jag kunde få akupunktur för mina smärtor...vilket man absolut inte ska göra på en med CRPS...jag fick det av en okunnig sjukgymnast och hon kopplade på ström vilket gav mig outhärdliga smärtor och jag fick en spridning från min fot till underbenet.


Kan berätta att Alice nu lugnat ned sig lite men hon vill fortfarande vara bredvid mig nästan hela tiden, såret ser fortfarande fint ut och imorse protesterade hon lite när jag skulle ge henne antibiotikan så hon börjar få krafterna tillbaka. 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards