S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Lotta - 23 november 2011 10:19

Jag måste först tacka alla för er omtanke för Alice både här på bloggen, mejl och FB   


Igår kväll var Alice fortfarande påverkad av narkosen men hon och jag låg tillsammans i min säng med stängd dörr så att hon fick lugn & ro. Natten blev lång och jag har bara slumrat till lite ibland men vaknade snabbt då Alice stora krage buffade i mitt ansikte och hon försökte skaka av sig bandaget som täckte kanylen. Hon ville att jag skulle ligga och klappa henne hela natten och jag har ju haft vakna nätter förut så vi låg och gosade tillsammans. Jag tog bort kragen ibland så hon fick äta lite men hon ville inte dricka. Nu på morgonen har vi varit på Djurkliniken som ligger precis där jag bor...operationen gjordes ju i Arninge men det är samma ägare. Och jag fick då träffa personalen som var med igår då dom arbetar på båda ställerna. Såret ser bra ut men jag måste hålla koll då var rann ut i buken och hon ska nu ha antibiotika 2 ggr / dag under 8 dagar. Jag är glad över att jag upptäckte bloddropparna och åkte in för annars syntes ingenting, ingen feber och hon luktade inte i baken. Tyvärr väckte allt detta tråkiga gamla minnen hos mig då jag själv drabbades av infektion och man upptäckte att fostret inte levde i v.16

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards