S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under december 2010

Av Lotta - 22 december 2010 14:35

Idag åkte mannen ut på julgransjakt, jag sa att han fick köpa vilken han ville bara den inte var rosa...trots att jag älskar rosa finns det gränser när det gäller julen. Han kom hem med en stor gran...i silver, jag var först lite tveksam men den funkar faktiskt...väldigt glittrigt fast det syns inte på bilden jag tog. Tyvärr var julgransfoten ful men förhoppningsvis kommer tomten och lägger julklappar under granen så att den inte syns.


Cassis ligger redan och väntar på tomten...


  

Av Lotta - 21 december 2010 13:01

Idag är Estelle 3 veckor och väger 407 gram.


Har uppdaterat hemsidan med nya bilder och lägger även in två bilder här...


  

  

Av Lotta - 20 december 2010 11:23

I morse bad jag mannen att hämta upp vår gran från förrådet så att jag kunde klä den, fick då till svar att det finns ingen för jag hade bett honom slänga den efter förra julen för vi skulle köpa en ny i år. Hur kunde jag ha glömt detta och hur ska jag få tag i en ny snygg plastad gran...alla är väl slut? Är rädd för att vi blir utan gran...i värsta fall får jag väl klä den stora rosen som nu står på balkongen   


Jag fotade Estelle i morse och här kommer några bilder...


   

   

   


Av Lotta - 19 december 2010 10:06

Tiden går så fort, tänk att det redan är fjärde advent och inte många dagar kvar till julafton. Här hemma snöar det massor och det verkar inte att ta slut, är så skönt att bo i lägenheten som är väldigt varm och att man (alltså mannen) slipper skotta snö...saknar inte huset ett dugg och lägenheten är ju stor på 119 kvm.


Jag & Georgia önskar er alla en trevlig fjärde advent...


  

Av Lotta - 18 december 2010 13:57

En väldigt trött Estelle...


  

Av Lotta - 18 december 2010 12:05

Idag har jag varit och hämtat ett paket som innehöll min vinst som jag vann inne hos Kattis. Tack än en gång snälla Kattis för den fina evighetskalendern...


  


Och den har fått sin plats på bardisken ut mot vardagsrummet...


  

Av Lotta - 18 december 2010 09:03

Vi har väl alla fredagsmys och så här ser katternas fredagsmys ut hos S*Clarellis, tyvärr gick Elliot bort medan jag hämtade kameran, han låg bredvid Georgia på badrumsmattan...


  


Förstår inte att det är så mysigt att trängas i badrummet men det är väl golvvärmen som lockar.

Av Lotta - 17 december 2010 14:46

Nu när jag satt i soffan så hörde jag Alice prata högt och när jag kollar så ser jag att Estelle vågat sig ut från tyghuset alldeles själv, hon har tuffat till sig.


  


Blundar jag så finns jag inte...


  


Fast nu är jag bra modig...


  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards